Bedrijfsbezoek Wiltec Uden

Bedrijfsbezoek aan Wiltec Uden.

Woensdag 9 november zijn 16 leden van Kiwanisclub Uden-Veghel, neergestreken in Uden voor een bedrijfsbezoek aan de Fa. Wiltec aan de Industrielaan te Uden.
Het gebouw waar Wiltec in is gevestigd was vroeger eigendom van EMI. De grootsheid straalt ervan af, ruime parkeerplaatsen en een riante entree. Wanneer we de grote zware toegangsdeur binnengaan komt Bart Zegers, de directeur, ons enthousiast tegemoet. De ontvangst is hartelijk en meteen gaat er al de nodige inspiratie uit van het stijlvolle moderne interieur. We genieten ondertussen van een bijzonder kopje cappuccino met het Kiwanislogo in het schuim geprojecteerd. Een prestatie van de technisch hoogstaande koffie-automaat.

Wanneer iedereen aanwezig is neemt Bart ons mee  voor een presentatie die door hem wordt verzorgd. In de naast gelegen zaal met groot projectiescherm raken we geïntrigeerd door Bart. Hij verhaalt uitvoerig en bloemrijk over de ontwikkeling van Wiltec van oorsprong (1993), heden en toekomst. De behendigheid waarmee hij vertelt over de groei, de 43 overnames in bijna 30 jaar, en hoe de formule "Full-service ketenregisseur" wordt opgetuigd. Waarbij steeds het doel voor ogen wordt gehouden: hoe kan het nog slimmer, veiliger en duurzamer?
Wiltec is toonaangevend en marktleider op het gebied van spuitapparatuur en applicatietechniek.  De slogan van Wiltec is daarbij veelzeggend: “Iedereen energiek, duurzaam en slim aan het werk en veilig weer thuis. Daar doen we het voor. Elke dag opnieuw”.
Na het boeiende betoog van Bart, worden we getrakteerd op een rondleiding door de showroom. In dit domein zijn de specialiteiten van het bedrijf  te zien om optimaal de markt te kunnen bedienen.

De showroom met getoonde oplossingen, creaties en diversiteit aan toepassingen, wordt terecht genoemd: The center of progress en inspiration plaza.

Na de gloedvolle rondleiding togen we naar de bar waar we onder het genot van een drankje en hapje napraten over een voortreffelijk bezoek aan de Fa. Wiltec.

Namens Kiwanisclub Uden-Veghel wordt Bart bedankt door de president Ids Jorna.
Hij overhandigt de gastheer een presentje voor de voortreffelijke invulling van de avond.

Voor meer informatie, bezoek de websites: www.wiltec.nl – www.uden-veghel.kiwanis.nl